June 19, 2009

survey camp!!!!!

setelah hmpr sebulan xupdate, ari ni aku try la gak update blog ni supaya ia xbersawang...

so ari ni aku cuma nk luah kt blog ni..
sbnrnya skrg ni aku berasa malas dan sedih serta bosan duk kt ump...
wlu cuma 2 hari.. mgkn sebab xde kwn kot...so aku mmg bosan gile..
masa duk rumah 2 minggu lg la bosan smpi aku cuma duk umah dan xkuar ke mana2 dlm masa 2 hari...mmg aku mati kutu kt umah..
dh la ada moto pink je...mm segan aku nk kuar hahahha
so sbnrnya post bukan nk cite pasal cuti tp aku nk cite pasal survey camp..
bila2 aku pikir balik nyesal lak aku x mintak tukar sesi awal... nyesal lak ari ni..
ye la bukannya apa klu xde survey mybe klu leh g uthm ngan debat pisza...
leh jumpa ngan kwn2 dan masuk debat..tu yg aku tension gile ni..xguna btul survey camp ni....
ari ni semua senior aku g uthm. aku sebenarnya mmg nk ikut mereka tp aku pikir kena blik awal sini so tu yg xikut tu..tension btul
harghh....
mmg tension






0 your said???:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com