November 29, 2009

di pagi yg hening...

hi...

skrg jam menunujukkan 7.17 pg..mst korg trtnya2 mcamana aku leh jaga wktu pagi kn..
wlupn aku jns xwujud wktu2 begini.. lagi .hahhaha.xdela.sebenarnya aku msih lagi proses di dalam mencari fakta untuk royal debate ni...yg akan berlangsung xlama lg 4hb-8hb kt universiti malaya..so untk kwn2 klu area kt kl bosan duk umah leh la tgk org berdebat kt um tu kn..drpada bsr kn perut dan juga matikan akal leh turun sama2 la yek....
so untuk post kali ini..
aku nk crite skit pasal persiapan untuk ke royal taun ni...
so untk taun ni, aku team ngan suma junior disebabkn smua batch aku xdpt nk dtg dan beri komitmen sbab masing-masing punya masalah dan perkara yg lebih pntg.jdla tggl aku sorg yg masih bejuang untk royal ni.wlupn dgn hati yg agk sedih gak..sbb ye la.pertandingan ni la yg mula kn perjuangan kami dahulu..aku ingt lg kata2 sorg teammate aku dulu.."ini adalah jalan kami pilih.dan kami takkan berpatah balik". smpi skrg aku msih ingt lg kata2 die...




team royal masa lwn ums senior

gmbr waktu birthday abg daus legend...


baiklah untk kali ini debat diraja aku rasanya persiapan mgkn boleh di katakan agk baikla..wlupn kekurangan orang ingin menyertai tp bg aku, rasanya ia boleh di kategorikan okla.dan untk kali ini usul pn bleh di katakan agk mencabar. dan bagi team aku kami skrg cuba untuk meamntapkan lg kerjasama antara individu dan mempertingkat lagi bacaan sambil menguatkan lg chemistry antara pendebat.....

smpi di sini saja...
wassalam...

0 your said???:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com