April 13, 2009

hi..
buat pertama kali aku tulis dlm bm. sj je tulis ni, sbnrnya aku xtau nk buat apa mlm ni. jam menunjukkan kul 11 tp masih xtau nk buat apa. study mls lak, padahal paper first dh la survey.20 hrbln tp leh lepak lg. cm ari ni aku nk share kt korg skit apa perancangan study week ni. mintak2 la kali ni menjadi perancangan aku. nasib baik la sem ni aku ada 3 paper je. akudgr kwn aku kt u lain ada yg smpi 8 paper. dh mcm nk amik spm balik je klu 8 paper. so ini adalah perancangan minggu ni.....

isnin
pagi : kita tido dulu!!!
petang : rehat2 dan riadah (btul ke???)
malam: stdy differential equation(d.e.) bab 1,2,3

selasa
pagi: berhibernasi(hahhha)
petang : study d.e. (bab 5)
mlm : study d.e. bab 4 ( tp sblm tido lyn satu movie dulu)

rabu
pagi : stdy mom bab 1 (bleh ke bgn ni???)
petang : g kuantan jap sbb nk beli brg alatulis)
mlm : g debat (klu ada) pastu study mom jap bab 2

khamis
pagi : mimpi jap @ tido (satu kewajipan)
petang : lyan football manager (fm) pastu g pasar malam
mlm : study mom bab 3,4 dan 5

jumaat
pagi : study mom bab 6 (klu bgn.. hahha!!)
petang : study jap (klu pg xbgn) atau smbg tgk movie lain..
mlm : study mom bab 7,8 9,

sabtu
pagi : time for sleep (mana leh lepas!!)
petang : study survey skit pastu lyn fm09
mlm : study survey (tranverse, levelling) dan tgk movie sblm tido

ahad
pagi : study survey..(yakin boleh!!!)
petang : smbg study (area)
mlm : review skit survey dan terus tido

ha ni la aku pny plan sepanjang stdy week
pastu mesti ada yg akan membuat sedikit pertikaian\
antara pertikaiannya...


knapa pagi asyik tido je???xreti nk bgn pg ke??
aku ni memang jenis bgn lmbt. klu korg xcaya tnyla debater ngan geng aku tntang training wktu pg.....

bleh ke ko ikot jadual ni???
insyALLAH leh ikut. klu xde aral melintang pasti leh ikut...

so aku harap aku bleh la ikut plan aku ni..
mintak2 la aku leh ikut dan aku mampu study smua bnda yg aku blaja dlm seminggu ni
dan leh score untk final
amin....

1 your said???:

mai said...

hahaha....
baik punyer plan ko utk study week nie
ak tau ko mesti xleh nak ikut punyer
saje nak down kn ko
hehehe...
ape2 hal pn klu x try x tau kn
chaiyok2...
gud luck for final exam
hope can get better pointer then last sem...

 
Blogger Templates by Wishafriend.com